The Østbaneterminal

for Bane Nor Eiendom og Østbanehallen

Et snapshow hvor vi fikk Ole Henry Snildalsli til å tilbringe 7 dager inne på Østbanehallen, uten mulighet til å forlate senteret. Dette resulterte i 7 episoder hvor seeren fikk bli med på reisen hans inne i hallen.

Art Direction
Konseptutvikling
SoMe-kampanje
Motion Design

Østbanehallen inneholder i dag mange ulike restauranter og butikker. Fra Olivia, YO Sushi til Olivenlunden 1830 og L’Occitane. Her går flere tusen mennesker gjennom hver eneste dag. Men altfor få av dem stopper opp for å vurdere tilbudene som er der. Får å få pendlere og Osloborgere til å vurdere Østbanehallens gode og varierende utvalg utfordret Dinamo folks digitale vaner ved å møte dem der de allerede var – på mobilen.
Resultater:
120.000 unike seere
19% økning i fysiske besøk i hallen
3233 timer innhold konsumert
01:37 minutter gjennomsnitts seertid
41X lengre seertid enn gjennomsnittet på plattformen
Dinamo
Oscars gate 55,

0258 Oslo

post@dinamo.no