for Urmaker Bjerke
Magasinet har etablert seg med en tydelig redaksjonell profil, og som en godt innarbeidet del av merkevaren Urmaker Bjerke. Magasinet treffer klokkeinteresserte med et godt og variert innhold, og gir Urmaker Bjerke mulighet til å produsere interessant innhold som også kan gjenbrukes og utnyttes i flere kanaler.
For at magasinet skal framstå interessant for en kresen målgruppe produseres alt innhold skreddersydd til en ambisiøs redaksjonell strategi. Her leveres et kvalitetsprodukt som både i utforming og innhold kler både Urmaker Bjerke og de flotte produktene du finner i butikkene. Innholdet er en god blanding av redaksjonelle saker, spennende portretter, nyheter fra produsentene og selvfølgelig en god dose klokke-nerding.
Strategien for det redaksjonelle gjelder både design og innhold. Tydelige flater. Mer originalt og unikt uttrykk. Ikke fremstå som et talerør for klokkeprodusentene, men ha en tydelig og egen stemme. Bruk av foto, illustrasjon og typografi og gode historieformidling skal forsterke inntrykket om at Urmaker Bjerke ikke bare er en forhandler, men en faglig sterk urmaker som har et lidenskapelig forhold til klokker.