Vi lever

Kampanje for Rosa Sløyfe

I 2023 utviklet vi konseptet «Vi lever» for å vekke engasjement og spre kunnskap gjennom et usminket og ærlig bilde av sykdommen.

Vilever

Hvert år har Rosa Sløyfe-aksjonen et nytt tema. I 2023 var temaet «Forskning nytter» og det tydeligste beviset på det er alle som har overlevd. Åtte modige kvinner sto frem med sine sterke historier, erfaringer og arr. Som en hyllest til alle overlevende ga vi nytt liv til Wenche Myhres «Vi lever», tolket i en vakker versjon av Susanna Wallumrød.

Resultater

Innsamlingsrekord på 49,7 millioner (budsjettmålet var 41 millioner) mot 44,9 i 2022 og 39,8 i 2021. Rekordomsetning av Rosa sløyfe-produkter. I fortjent media ble 2023 den mest omtalte aksjonen noensinne, med 946 presseoppslag.

49,7 millioner
Rekordomsetning
946 presseoppslag
 

JegLever3

8 personlige intervjuer. 

mobil
JegLever2
A49I0086-scaled
Utstilling2
JegLever1