#OwnYourPower

Kampanje for St. John

St. John er et luksuriøst amerikansk motemerke for kvinner grunnlagt i 1962, mest kjent for sin klassiske ull og rayongarn-strikk i uovertruffen kvalitet og håndverk.

Vi har laget lanseringskampanje for St. John´s nye plattform «Empower women», med fokus på å styrke selvtilliten til amerikanske kvinner. Kampanjen har som mål å flytte merkevaren fra å bare snakke til kvinner, til å snakke med kvinner, og på denne måten spille en større rolle i kvinners liv.

Art Direction
Merkevarestrategi
Konsept
Tekst

Produksjon: Convicts

ST-JOHN
ST_SoME

Talsperson for kampanjen er Shonda Rhimes, TV-produsent og inkludert i Time’s liste over «The 100 most influential people in the world». Vi ønsket å dra nytte av Shondas egen erfaring fra å navigere i en sterkt mannsdominert bransje, til å inspirere, dele kunnskap og gi verktøy til hvordan kvinner kan takle utfordringer i sitt eget liv.

I sosiale medier oppfordret vi kvinner til å dele sine utfordringer, hvor disse igjen fikk personlig respons og råd fra Shonda Rhimes.

Via research og intervjuer samlet vi hundrevis av utfordringer og hindringer kvinner møter hver dag. Disse dannet grunnlaget for sett-designet hvor hver tekst representerte en kvinne og en utfordring.

test2
ST_SoMe_2
Dinamo Reklame og innhold
Oscars gate 55,

0258 Oslo

post@dinamo.no